2 weken geleden was er n film op tv over een meisje die zwanger raakt en dan haar baby ter adoptie opgeeft de adoptanten zijn raar hoe heet deze film?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cryofiel
11 jaar geleden
En wat doet de meisje daarna?

Het beste antwoord

Juno. (10 tekens erbij lullen)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Je zou ook gewoon kunnen typen: De titel van die film is...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Klopt als een bus. Leuke film!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hehehehe
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat was 'm! Heb er ook van genoten.
En een leuk alternatief antwoord!
Dikke plus dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit was de naam van de film super bedankt!

Andere antwoorden (1)

''Mom at sixteen'' waarschijnlijk is deze het niet. Maar deze film was op tv max 1 maand geleden en gaat over een meisje die een baby heeft, maar waar de moeder voor zorgt. Ze geeft de baby op het laatste moment op voor adoptie. Zeer emotionele film op bepaalde momenten.