Wie weet de titel van deze film? (zie beschrijving)

Een vrouw werkt bij de CIA, bijna niemand wist t en haar familie ook niet.
De CIA 'belazerd' haar en laat iedereen weten dat ze CIA-agente is. Komt op t nieuws enz.

Film is van eind vorig jaar. Weet alleen de titel niet meer precies.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

bedoel je "fair game" met Sean Penn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je de film met Angelina Jolie bedoeld, dan denk ik dat het "Salt" is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor t antwoord.
Nee niet met Angelina Jolie. Die vrouw voor de CIA is blond en heeft een gezin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mijn weten is Jolie in die film ook blond.
Kimath
13 jaar geleden
Ik moest daar ook aan denken, maar Salt is toch net iets anders. Met Rusland enzo erbij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het verhaal speelt zich echt in Amerika af.
En de hoofdrolspeelster heeft echt in heel de film blond haar.