nieuw in de winkel dvd gekocht, thuis blijkt dvd niet in het hoesje te zitten, bon al weg, wat te doen?

ik had bij de blokker een dvd gekocht 3 weken geleden, niet alle dvds bij de blokker zijn geseald, maar goed deze was wel geseald je gaat er in de winkel van uit dat de dvd er in zit en je rekent af, kom je thuis wil je de film gaan kijken, zit de dvd er niet in, en bonnetje al weg gegooit, hoe kan ik er voor zorgen dat ik alsnog de dvd krijg van de blokker? was geen goedkope dvd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
ronron1212
11 jaar geleden
3 weken geleden is wel erg lang voor je de film wilde kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
had hele partij in 1x gekocht en ga geen 20 films kijken binnen 2 dagen.. bovendien de persoon voor wie ik het gekocht had als kado was net jarig en kwam bij mij dat de dvd er niet in zat..
ronron1212
11 jaar geleden
dat vertel je r niet bij je zegt direct kijken endaarvoor drie weken. maar ik geef je weimig kans nog iets te krijgen zonder bon en al zo lang geleden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vanaf nu gooi je nooit meer een bonnetje weg. Neem een ordner, doe daar 12 insteekhoezen in, zet op elke hoes de naam van een maand en elke maand doe je daar je bonnen in. Na een jaar kom je bij een volle map en dan pas gooi je die bonnen weg...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat nu als je 30 december een nieuwe tv koopt en 2 jaar garantie hebt met je bon? gooi jij in januari je bonnen weg. Grapje pelle ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan begrijp je het systeem niet niels ;) want pas na een jaar kom ik weer bij die bon van december omdat je een mapje hebt voor elke maand en inderdaad soms bewaar ik bonnen nog langer in een map met een jaartal erop (maar dat is niet voor beginners natuurlijk LOL)

Het beste antwoord

Als er geen dvd in zat is de kans aanwezig dat die dvd gewoon nog achter de kassa in een bakje zit, neem je bankafschrift mee en vraag of ze de dvd's willen tellen van die film en dan de doosjes, moet er eentje over blijven. Dan heb je een goed argument om er om te vragen.
succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je gepind hebt kun je nog met je afschrift naar de winkel terug gaan en het hele verhaal uitleggen. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Als je niet gepind hebt moet je dus zonder bon klagen over een ingesealde dvd waar geen dvd in zat, dat wordt lastig maar het kan zijn dat ze meer klachten hebben gehad van die ingesealde dvd's.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sorry pelle, ik zie net dat jij ook zegt: nee heb je, ja kun je krijgen. lees nu je antwoord pas goed..
als je naar de /blokker gaat en je legt de zaak goed uit kan ik me voorstellen dat je een nieuwe dvd krijgt. gewoon proberen: nee heb je, ja kun je krijgen.
en ja, bonnetjes bewaren! mogelijk je bankafschrift tonen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bank afschrift heb ik wel, maar daar staat niet op wat je had gekocht, welke films enzo, alleen het bedrag, maar vraag me af of dat netzo goed is als bonnetje..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het proberen waard. gewoon gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zij kunnen dat WEL in hun administratie zien ingrid.