nieuw in de winkel dvd gekocht, thuis blijkt dvd niet in het hoesje te zitten, bon al weg, wat te doen?

ik had bij de blokker een dvd gekocht 3 weken geleden, niet alle dvds bij de blokker zijn geseald, maar goed deze was wel geseald je gaat er in de winkel van uit dat de dvd er in zit en je rekent af, kom je thuis wil je de film gaan kijken, zit de dvd er niet in, en bonnetje al weg gegooit, hoe kan ik er voor zorgen dat ik alsnog de dvd krijg van de blokker? was geen goedkope dvd.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als er geen dvd in zat is de kans aanwezig dat die dvd gewoon nog achter de kassa in een bakje zit, neem je bankafschrift mee en vraag of ze de dvd's willen tellen van die film en dan de doosjes, moet er eentje over blijven. Dan heb je een goed argument om er om te vragen. succes

Als je gepind hebt kun je nog met je afschrift naar de winkel terug gaan en het hele verhaal uitleggen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Als je niet gepind hebt moet je dus zonder bon klagen over een ingesealde dvd waar geen dvd in zat, dat wordt lastig maar het kan zijn dat ze meer klachten hebben gehad van die ingesealde dvd's.

als je naar de /blokker gaat en je legt de zaak goed uit kan ik me voorstellen dat je een nieuwe dvd krijgt. gewoon proberen: nee heb je, ja kun je krijgen. en ja, bonnetjes bewaren! mogelijk je bankafschrift tonen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100