Film over stel vrienden die steeds een jongen pesten, tot hij zelfmoord pleegt?

Ik ben al een hele tijd op zoek naar deze film, maar omdat ik zo weinig uitleg heb, weet niemand waar ik het over heb. Het gaat over een stel vrienden die steeds een dikke jongen pesten. De jongen heeft er genoeg van en verdrinkt zichzelf. Ik weet dat er een scene is van zijn begrafenis, meer weet ik niet.. Maar die film blijft steeds maar in mijn hoofd spoken en wil hem daarom zo graag nog een keer kijken!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ken 'm volgens mij maar weet niet hoe die heet :( zie je dan toevallig nog een flashback dat je door zijn ogen ziet wat hij heeft gedacht gedacht en gedaan, hoe woedend hij was toen hij aan de vijver stond voor hij zich wou verdrinken? en dat die jongens een vlag voor hem hijsen?

Het beste antwoord

Mean Creek? Al weet ik niet helemaal zeker meer of de jongen die zo gepest werd nou zelfmoord pleegde of door een ongeluk verdronk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee helaas.. De gepeste jongen is ook dik
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb de trailer gekeken en dit is m toch wel! Super bedankt!!

Andere antwoorden (3)

is het misschien Lamb? ( engelse film)

Toegevoegd na 1 minuut:
australisch zelfs. ( speelt zich af in Ierland) zie bron IMDB.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas, dit is hem ook niet..
in "Tormented" wordt een dikke jongen gepest en hij pleegt zelfmoord. (kijk eens in de link). Hij komt terug om wraak te nemen. In de youtube-link staat de trailer.
Castle
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat is hem niet.. Hij komt niet terug om wraak te nemen.
Is het misschien 'Spijt!' naar het boek van Carry Slee?

Toegevoegd na 3 minuten:
De film is nog niet uitgekomen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Misschien heb je iets van een preview gezien...