Is de film "Sunshine " ook te zien geweest in Nederlandse of Belgische bioscopen ?

Nu te zien op TV , RTL 7 , een science fiction film . ( 24-06-2012) .
De film is mij tot nu toe helemaal ontgaan .

Toegevoegd na 5 minuten:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sunshine_(2007_film)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het heeft in 2007 wel in de bioscopen gedraaid, maar niet in veel. Vandaar dat de film je wellicht ontgaan is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je , ik was waarschijnlijk op vakantie . Zo'n film wil ik in de bioscoop zien !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat gaat nu helaas niet meer, behalve als je je eigen bioscoop hebt ;-)