Hoe heten deze Disney films?

In dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=o7mTd9Jt0OM
Begint het met dansende piraten. Welke film is dit?
Bij 0:42 zie je een stukje met piraten die viool spelen. Welke film is dit?

Ik kom er maar niet uit, en ik wil het zo graag weten!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou het ook niet weten... Vind het wel een leuk liedje!

Antwoorden (5)

Volgens mij komen die beelden uit Peter Pan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Die min is onterecht, want op 1:13 zie je wel degelijk Peter Pan en Captain Hook. Dus het is wél een van de Disney films die bij het liedje gebruikt worden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De min komt van mij, omdat het gaat om het stukje 0:42. En dat stukje komt niet uit de film van Peter Pan. Over andere fragmenten wordt niet gevraagd dus daar oordeel ik ook naar.
Amadea
11 jaar geleden
Lees dan de hoofdvraag nog een keer goed, Michiel!
Dit stukje komt uit de kleine zeemeermin. De hond van Eric Ariël haar geliefde komt hier ook in voor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zoals je kunt zien is dit een bewerkt filmpje, de hond uit ariel is in het filmpje van de piraten bewerkt (erin gestopt)
dit zijn allerlei verschillende films, waaronder peter pan, pocahontas, ariel .

maar het is een gemaakt filmpje en dus niet echt een stuk uit een film, het zijn verschillende stukjes uit verschillende tekenfilms samengevoegd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie in ieder geval, Peter-Pan, Pocahontas, Robin Hood, De klokkenluider van de Notredame, Hercules, De kleine zeemeermin, Belle en het Beest en Aladdin.

Het vliegende schip met de kanonnen ken ik niet.

Toegevoegd na 51 seconden:
En ja inderdaad het stukje bij 0:42 seconden is de kleine zeemeermin.
11 jaar geleden
Als je kijkt bij de tags zie je alle film die erin zitten

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh alleen tarzan staat er niet tussen, maar dat is ook maar 1 stukje van 2 seconde tussen

Toegevoegd na 3 minuten:
Oh alleen tarzan staat er niet tussen, maar dat is ook maar 1 stukje van 2 seconde tussen

Toegevoegd na 3 minuten:
Oh alleen tarzan staat er niet tussen, maar dat is ook maar 1 stukje van 2 seconde tussen