Hoe heten deze Disney films?

In dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=o7mTd9Jt0OM
Begint het met dansende piraten. Welke film is dit?
Bij 0:42 zie je een stukje met piraten die viool spelen. Welke film is dit?

Ik kom er maar niet uit, en ik wil het zo graag weten!

Weet jij het antwoord?

/2500

Volgens mij komen die beelden uit Peter Pan.

Dit stukje komt uit de kleine zeemeermin. De hond van Eric Ariël haar geliefde komt hier ook in voor.

zoals je kunt zien is dit een bewerkt filmpje, de hond uit ariel is in het filmpje van de piraten bewerkt (erin gestopt) dit zijn allerlei verschillende films, waaronder peter pan, pocahontas, ariel . maar het is een gemaakt filmpje en dus niet echt een stuk uit een film, het zijn verschillende stukjes uit verschillende tekenfilms samengevoegd.

Ik zie in ieder geval, Peter-Pan, Pocahontas, Robin Hood, De klokkenluider van de Notredame, Hercules, De kleine zeemeermin, Belle en het Beest en Aladdin. Het vliegende schip met de kanonnen ken ik niet. Toegevoegd na 51 seconden: En ja inderdaad het stukje bij 0:42 seconden is de kleine zeemeermin.

Als je kijkt bij de tags zie je alle film die erin zitten Toegevoegd na 2 minuten: Oh alleen tarzan staat er niet tussen, maar dat is ook maar 1 stukje van 2 seconde tussen Toegevoegd na 3 minuten: Oh alleen tarzan staat er niet tussen, maar dat is ook maar 1 stukje van 2 seconde tussen Toegevoegd na 3 minuten: Oh alleen tarzan staat er niet tussen, maar dat is ook maar 1 stukje van 2 seconde tussen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100