Wat is de naam van de tekenfilm met het liedje''drunken sailor song''?

LEES DIT EERST:

In deze film kwam in een scene het liedje: ’‘What Shall We Do With The Drunken Sailor’‘ voor, en het was volgens mij een tekenfilm. Waarschijnlijk niet van Disney, want ik heb al die films al afgezocht.

Tijdens deze scene was er een schip dat zijn afval (vage herinnering dat het om eten ging) ging dumpen op zee, en waarbij de bemanning dit liedje zong. Of het precies dit liedje was weet ik niet, misschien een parodie? Het was in het Nederlands, dus iets als: ’‘Wat moet je doen met een….’‘

Ik ben hier al járen naar opzoek, ik kom er maar niet uit.
De tekenfilm/serie keek ik vroeger, dus het is in ieder geval van vóór 2000. Het is geen Spongebob of De Snorkels.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag heb je al eens eerder gesteld!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan http://en.wikipedia.org/wiki/Drunken_Sailor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wickie de Vinking misschien?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Popey, the sailor man........ ?

Antwoorden (2)

Moby Dick misschien?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wellicht is het de Nederlandse vertaling van de tekenfilmserie Sin(d?)bad de Zeeman.
Amadea