is aspe seizoen 5 met nederlandse ondertiteling te koop?

ik heb seizoen 1-4 liggen en die zijn optioneel nederlands ondertiteld, nu leen ik van de bieb seizoen 5 maar daar zit geen ondertiteling in.. klopt dat of heeft de bieb de verkeerde uitgave gekocht?

Toegevoegd na 45 seconden:
en zo ja waar kan ik die kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

In de link:
http://www.proxisazur.be/nl/catalog/detail/dvd/2445506/aspe-seizoen-5-dvd/ean/8711983496170
is seizoen 5 gewoon te koop voor 42 Euro, en er staat uitdrukkelijk bij dat het Nederlands ondertiteld is. Maar dat is in Belgie.

Bij Wehkamp kost 'ie 35 Euro, en dat is precies dezelfde DVD. Daar staat vreemdgenoeg dat 'ie "Nederlands en Engels gesproken" is, maar ik neem aan dat dat een vergissing is, en dat ze gewoon bedoelen dat er een Nederlandse ondertiteling is.
http://www.wehkamp.nl/games-films-muziek/dvd/dvd-boxen/aspe-seizoen-5-%28dvd%29/C25_5E3_E35_171410
/?cm_mmc_o=PwlkblfCjC7zFwlubkFlwEFAObwLCjCKeKCjCvIvSvi&cm_mmca1=15056-DE32D099-1D8B-4125-AD8D-84D0E4E5BF84

Om 100% zeker te zijn zou je even kunnen bellen met Wehkamp
0900 9809 (€ 0.20 pm)
maar ik denk dat dat eigenlijk niet nodig is.
Succes!