Hoe kan ik meerdere films (*.iso) op één en dezelfde dvd krijgen?

Ik heb een pakketje met korte films gedownload. Ik had verwacht dat ik één groot .iso-bestand zou aantreffen, maar het zijn meerdere kleine .iso-bestanden. Hoe kan ik deze films op één dvd krijgen, zodat deze af te spelen zijn op mijn dvdspeler?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan met je brandprogramma kiezen voor ISO-disk image maken. Bij het branden de optie "finaliseren" NIET aanvinken. Vervolgens per film een ISO-image branden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet die diverse iso bestanden gewoon als een data dvd branden en niet als video dvd. Let wel, niet alle dvd spelers snappen dit, dus ff checken.