ik zoek een film over een zwarte auto die door de duivel bestuurd word.de auto komt aanrijden de deur gaat open er stapt iemand in?

deze film is een paar keer op tv geweest,en volgens mij zijn er meerdere delen van.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Volgens mij heet die film "The Car".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Christine (Stephen King) Volgens mij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij is dat zo'n hurby achtige auto uit de stephen king
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet echt. Het is een Plymouth Fury. Maarja. Commentaar geven en niet de feiten lezen die in de link aangereikt worden.