hoe heten deze films ?

de ene film gaat over een man die in een levend echt spel zit .

en de andere film gaat over een bruin jongetje die meegaat met de politie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

De eerste zou The game kunnen zijn.

Toegevoegd na 1 uur:
Ah, met je reactie weet ik dat de eerste film Jumanji is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus ipv direct alles uit leggen wat je weet, ga je ons eerst laten raden :D mooie actie.
bamibal
12 jaar geleden
De eerste zou inderdaad the game kunnen zijn, maar het kan ook Gamer zijn.

Bij de tweede film zou je echt wat meer moeten beschrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De eerste waar je over praat is denk ik Jumanji..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De eerste film klinkt MIJ meer in de oren als The Running Man (verfilming van De Marathon van Stephen King.

Zwarte jongetjes die, om welke reden dan ook, goedschiks of kwaadschiks, meegaan / moeten met de politie zijn ZO een alledaags verschijnsel in films, dat daar helaas geen zinnig woord over te zeggen is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The running man en the marathon zijn twee verschillende boeken