Ik zoek een film over insecten, over welke film heb ik het?

Ik heb niet heel de film gezien maar wel een stukje. En door dat stukje ben ik toch wel een maand bang geweest.

De film kwam op veronica ik gok zo'n 6 á 8 jaar geleden. Voordat de film op tv kwam was er op veronica al vol op aankondigingen dat de film op tv zou komen. Ik zat zo'n week later te zappen en kwam toen die film tegen. Dus ik keek een stukje

Er was een jongen bij een meisje met allemaal "insectendoosjes". In die doosjes zaten vooral vlinders. Na een tijdje was er een jongen die insecten had, en ze van plan was vrij te laten. Hij deed ze in in een insectendoosje en reed ermee naar het bos. Onderweg reed hij over een kei waardoor het doosje omviel en open ging. Alle insecten kwamen vrij. Helaas waren het rare groene gemuteerde springkraanactige insecten. De jongen raakte helemaal in paniek. In de volgende scenen zag je de moeder die naar de kamer ging van zijn zoon (ik gok de zelfde jongen in die auto). Maar die zoon was er niet. Ze deed de deur dicht en toen ging de camera naar boven. Daar zag je de jongen vastgeplakt aan zijn plafond met vreemd spul door de insecten.

Ik ben toen maar snel gestopt met kijken. Ik wil gewoon nog een keer die film zien om mijn angsten die ik toen had nu te overwinnen.
Ik hoop dat dit genoeg informatie vind en iemand van jullie weet welke film dit is :)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou goed kunnen!
Bedankt :)

Andere antwoorden (2)

Misschien "Creepers" ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou goed kunnen.
Ik heb al een trailer op youtube gevonden maar volgens mij was het een iets modernere film.
Erik of het klein Insektenboek?