weet iemand een camera die echt profesionele filmkwaliteit heeft, voor profesionele films , van nikon (rond de 300 euro ) ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Voor dat bedrag koop je geen professionele kwaliteit video. Bovendien is de lens (objectief) eigenlijk nog belangrijke dan de camera. Een professionele lens alleen al kost veel meer dan 300 euro.
En moet je ook nog eens goed geluid opnemen.

Maar iets leuks voor een amateurproject kun je best wel vinden voor dat bedrag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor een filmkwalitatieve opname moet je toch wel in de buidel tasten. Een Canon 7D heeft een HD filmfunctie die tegenwoordig erg vaak wordt gebruikt voor videos, reclames en ook speelfilms. Prijs is rond de 1500 a 1600 met standaard lens.