hoe heet de film waarin een man 30 miljoen? erft van zijn oom en als hij dat binnen een maand opmaakt dan krijgt hij 300 miljoen

het is een zwarte man en hij zit in een amateur honkbalteam en zijn oom waarvan hij hetheeft geërfd is gek genoeg zwart, wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een zwarte man en gek genoeg is zijn oom ook zwart? Zou me eerder verbazen als hij blank was..

Antwoorden (2)

Brewster's Millions (1985)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De acteur is overigens Richard Pryor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal juist. Overigens vind ik het helemaal niet raar dat een zwarte man een zwarte oom heeft, maar dat kan aan mij liggen. Ik meen echter dat het van zijn opa was, die overleden is en geen rol in de film heeft, maar dat terzijde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En de man van wie hij het geld kan erven is zijn ' great-uncle' en die was inderdaad blank.
Is dat niet een film met Adam Sandler in de hoofdrol (?Die is overigens blank maar ik denk dat je ook bedoelt dat de ene man blank is en de andere man zwart). De titel weet ik niet maar je kunt op zijn naam googelen.