Ben op zoek naar de film waar je een hoed moest dragen om door bepaalde deuren te gaan?

je kwam dan in ander leven of stad

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

The Adjustment Bureau.
De agenten van het bureau reizen door middel van een keurige hoed en een speciale manier om aan een deurknop te draaien. Ze zetten een hoed op, lopen door een deur en komen uit bij het Vrijheidsbeeld, het centrum van Manhattan of bovenop de Empire State Building.
Toegevoegd op 22 april 2021 10:19: afbeelding
Plaatje bij antwoord
SimonV