Bij Pathe arena in Amsterdam kan je naar een film toe die voor 12 uur 's ochtends begint, voor maar 4,75. Kan dit ook in pathe de munt/tuschimski?

Ik weet dus wel dat het bij pathe arena zo is, dat je naar een film die voor 12 uur begint, voor maar 4,75 euro kan, maar geld dit ook voor pathe de munt, en/of pathe tuschimski? en maakt het dan nog uit op welke dag, en of het in de vakantie is? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij Pathe Arena is het goedkoopste ochtendkaartje
momenteel 5,50. (Online besteld).

En ook de vestigingen Munt en Tuschinski hebben vergelijkbare speciale tarieven voor de ochtend.