Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Als je deze bedoelt moet ik je teleurstellen:

de Sponsor Bingo Loterij is een actie gestart waarbij je een 5 DVD-box van André van Duin kunt krijgen. De 5 DVD-box met de titel 'Je blijft lachen met André' is niet in de winkel te koop maar alleen verkrijgbaar wanneer je minstens een kwartaal lid word van Sponsor Bingo Loterij.

Toegevoegd na 5 minuten:
Als je snel bent, kun je op marktplaats bieden op een andere mooie dvd box van Andre van Duin.
Zoek op Marktplaats even bij: '5 dvd van andre van duin je blijft lachen met andre', dan kom je hem vanzelf tegen.
Ze willen er 15 euro voor hebben, en de advertentie is vandaag geplaatst.
Succes ermee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bol.com zal hem zeker hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar heb ik al gekken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon even contact met ze opnemen dan helpen ze je verder.
hier worden er ook verschillende aangeboden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.forwardmedia.nl/?p=4728 verteld: 'Niet in de winkel verkrijgbaar'.

Hier staan er een paar 2e hands:
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?tab_adcount=4&ds=to%3A1%3Bdi%3A%3Blt%3Azip%3Bsfds%3A1%3Bpt%3A0%3Bmp%3Anumeric%3Bkw%3Aandre%2520van%2520duin%2520box%3Bosi%3A2&srt=dd&u=&g=&f=&pp=&ts_category_default=&pts=&t=&p=1&stop_force_description_search=&s=&show_thumbnails=1&show_summary=1&from_searchbox_advanced=1&q=lachen+met+andre&g=nol1&qsf=0&postcode=&distance=&search=Zoek
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien interpreteer ik de vraag verkeerd,maar hier is een bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding