hoe heet die film waarbij een blinde vrouw een oog(en) transplantatie krijgt en daarna hele enge dingen ziet ?

heb ooit eens de preview gezien maar weet de titel niet meer

12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

The eye is dat

Toegevoegd na 38 seconden:
je hebt twee versies, allereerst uitgekomen de japanse, maar daarna de hollywoodversie, net zoals Premonition.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.moviemeter.nl/film/43699
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In allebei de gevallen vind ik de japanse versies beter. Harder, meer bij het leven en niet geromantiseerd. Ook al houd ik helemaal niet van japanse films....
capthavoc
12 jaar geleden
tja maar die japanner zijn werkelijk beestachtig wreed met die fantasie geef mij toch maar de engelse hoor
bedankt de puntjes komen er aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tx ;-)
capthavoc
12 jaar geleden
thnx dat was de goeie

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je The eye bedoelt zoals al werd gezegt er is een Japanse versie(Jian Gui) en een Amerikaanse versie ...

Misschien helpt dit ook : Je kan de Amerikaanse zowel als de Japanse versie vinden in videotheken ( ps ; japanse versie is veeeeel enger)

Toegevoegd na 4 minuten:
Sorry jian gui is Chinees ....blijkbaar ook een Chinese versie van ..Ik dacht tog dat ik ergens had gelezen dat het japans was Soit ;D
http://www.youtube.com/watch?v=IPYdK-R4Tyo