Welk muppet figuur zingt er nou 'Manah manah'?

http://www.youtube.com/watch?v=8N_tupPBtWQ

Welk muppet figuur zingt er nou Manah Manah? Hij lijkt een beetje op Animal, gezien het beetje wilde uiterlijk, maar dat is 'm niet...?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kennelijk kan je de naam op verschillende manieren schrijven;
voor de volledigheid gooi ik de wiki pagina ertegen aan waarin blijkt dat het in 1968/69 al een hit was in Nederland Bronnen:
- http://nl.wikipedia.org/wiki/Mah_Na_Mah_Na

Antwoorden (3)

Volgens mij is dat Mahna Mahna zelf.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit vond ik op Muppet Wiki:

Mahna Mahna is a purple Muppet with wild, orange hair and a furry, green tunic who is most famous for performing the nonsense song "Mahna Mahna" with the Snowths. His vocabulary is essentially limited to saying his own name and scatting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mahna mahna : Eyes matched snowths' mouths (Juliet Prowse ep.)
naam en beschrijving , srry voor het engels.
Hier nog een link voor meer namen en beschrijvingen

Toegevoegd na 1 minuut:
Snowths : Pink yello-lipped creatures (Juliet Prowse ep.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mahna Mahna & The Two Snowths. Zij zingen dit lied op het clipje, maar zij zijn niet de eerste muppets die dit zongen. De eerste muppets die dit uitvoerden, deden dit in Sesam Street: Bip Bippadotta & Anything Muppet girls.
Overigens hebben de muppets dit lied gecoverd, het komt oorspronkelijk uit de Italiaanse pornofilm 'Svezia, inferno e paradiso'. Van pornofilm naar Sesamstraat. Het kan raar lopen.