zijn er films gemaakt van de boeken van simone van der vlught?

het zijn mooie boeken om te lezen, ook om te zien lijkt me dus :D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Valt mij altijd tegen, een boek geeft je je eigen fantasie, bij een film is die al ingevuld.
Verder kan je in een boek lezen wat iemand in zijn gedachten bezighoud, dat komt er in een film meestal niet zo uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt, dat weer wel

Het beste antwoord

Het boek
Op klaarlichte dag van Simone van der Vlugt wordt verfilmd (24-11-2011)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zwarte sneeuw volgensmij verder niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh, haha da is ook heel eerlijk het enigste boek dak heb gelezen :D maar die was wel erg mooi, ik zoek eff op dankjewel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hmmm, er staat dat die film niet bestaat, heet ie anders?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mn zus zegt dat het ooit een serie was
Amadea
12 jaar geleden
Er is wel een televisieserie serie met die titel geweest, maar die was niet gebaseerd op het boek van Simone van der Vlugt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok
Nog niet. De filmrechten van "Op klaarlichte dag" Simone van der Vlugt zijn wel verkocht aan Paul Ruven, producent bij Talent United. Dat is het eerste boek van Van der Vlugt dat verfilmd zal worden. Wanneer de opnames beginnen is nog niet bekend.
Amadea