Kan iemand zich nog een film herinneren waarin drie weeskinderen op zoek zijn naar een nieuwe moeder?

Het is een fantasie/kinderfilm (geen animatie) waarin drie weeskinderen naar een speciale kermis gaan om daar een nieuwe moeder uit te zoeken. Elke kind kreeg een gouden muntje die hij/zij dan kon inwisselen voor een nieuwe moeder. Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die heb ik vandaag ook al eerder gezien - en gezocht, maar niet gevonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik moest mijn vraag opnieuw stellen van de moderator omdat de eerste keer niet duidelijk genoeg was ofzo....Maargoed.. Toch bedankt voor je tijd...

Het beste antwoord

Trading mom

Toegevoegd na 5 minuten:
Maar het zijn geen weeskinderen. Hun moeder wordt weg getoverd en dan mogen ze een nieuwe uitkiezen. Elke nieuwe moeder wordt ook weer gespeeld door Sissi Spacek en is steeds een andere rol. De ene is een modieuze, de andere is een sportieve en weer een andere is een echte keukenprinses.
Uiteindelijk komen ze erachter dan hun eigen moeder toch de betere is.