moet je de vorige films van Final Destination gezien hebben voor je de 5de film kan volgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

nee is niet nodig.. maar als je bij 1 begint is het wel handig.. want de films worden steeds beter! en als je dan van 5 naar 1 gaat valt 1 tegen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

hoef niet per se hoor elke film van final destination is anders dus je ken best final 1 kijken en daarna final 5 dat maakt niet uit maar zelf ik vindt het fijner als ik van 1 naar 5 ga.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee ik heb final Destination 4 of 5 gezien zonder de eerdere delen gezien te hebben en ik kon het gewoon volgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het hoeft niet. Als je de andere 4 niet gezien hebt is het nog steeds een goeie film MAAR:

Je snapt het einde pas als je de eerste vier hebt gezien!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lijkt me niet. Ik heb de eerste 3 gezien en je kunt ze ook wel los van elkaar zien, er wordt steeds eenzelfde soort basisverhaal aangehouden met wisselende personages.