Is er een serie of film die te vergelijken is met de PS3 game Infamous?

Zat er aan te denken en hoopte dat iemand iets wist

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

NIet met het bliksem gebeuren, maar er zijn weldegelijk apocalyps films. Denk aan I Am Legend, Resident Evil ( 1 t/m 5), Terminator, Book of Eli. Ik ben persoonlijk ook fan van dit genre en vind het wel passen bij de thrill die InFamous geeft. Ik heb dat spel ook erg veel gespeeld, en vond het allebei leuk dus jij misschien ook :) Ik zal nog even verder denken over mogelijke titels