Kan je Bluray op je laptop afspelen ?

Ik wil een Bluray film downloaden, maar kan ik die gewoon op mijn laptop afspelen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (3)

Als er op je laptop een blu ray speler zit wel ja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen met een blu-ray speler en software ervoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang je software de format van de gedownloade content kan afspelen, ja. Ook moeten je grafische kaart en processor goed genoeg zijn om de film vloeiend af te kunnen spelen. Je hebt natuurlijk geen blu-ray speler nodig voor een film die je hebt gedownload.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus software om blu-ray af te kunne spelen > blu-rayspeler.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je te zeggen danielvraagt? Kyuzo heeft gewoon gelijk, je hebt ook geen hardwarematige DVD-speler nodig om een gedownloade DVD af te spelen.