Hoe heet het liedje die je hoort in ice age 1 onder andere als ze de baby terug geven aan de mensen?

Het lijkt op een xylofoon gespeeld maar kan evengoed een ander instrument zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het liedje heet:
13. Giving Back The Baby (6:26)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! helaas is dit niet het liedje dat ik bedoel. Je hoort het liedje ook als de `herd` reist en in het begin ook een aantal keer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij staat ook niet op die cd 1 . Helaas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie wel dat de muziek van de film gemaakt is door David Newman. Misschien helpt dit je verder.
Zie ook:http://nl.wikipedia.org/wiki/Ice_Age_%28film%29