vraag over de film ' need a sitter ' ?

Ik had laatst de film 'need a sitter' van 2011 gezien.
Leuke film maar wat mij opviel was een soort watermerk precies in het midden van het beeld met een 3hoek met the all seeying eye erin.
Wat ik me afvroeg als je die film in de bios zou kijken zou die watermerk er ook op staan?
Omdat het een cam recording was zit ik te denken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread794022/pg1

Gewoon erin gezet door degene die hem op het internet verspreid heeft. Zijn ook versies te vinden zonder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Link bekeken en ja je hebt helemaal gelijkt.
De film die ik bekeek was een camrecording die niet helemaal recht voor het scherm zat terwijl de watermark wel precies in het midden zit.
Jammer dat ik daar nu pas achter kom
+je