ik kan de naam van een film niet meer herinneren iets met insidipety?

Ik heb ooit een film gezien en het ging over een klein restaurantje ijswinkeltje en dat hete iets van insipity ofzo iniedergeval zo hete de film dus ook en het ging over en jongen en een meisje die verliefd werden en elkaar jaren later (door het lot) weer tegen kwamen en weer verliefd werden Weet iemand de naam?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bedoel je serendipity??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ongetwijfeld! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wilde het net zeggen ;) +1
Deze film heet Serendipity, de film komt uit 2001 en John Cusack en Kate Beckinsale spelen de hoofdrollen.