Weet iemand de titel van deze film?

Ik weet spijtig genoeg niet zo veel meer van de film.
Het gaat over een man een (volgens mij) zoon die op de vlucht zijn voor iets. Bijna de hele wereld is uitgestorven. Ze zijn voortdurend op zoek naar water en voedsel. Op een gegeven moment komen ze bij een bunker onder de grond die vol zit met voedsel. Echter kunnen ze daar niet blijven (waarom weet ik niet). Op het laatst van de film komen ze nog iemand tegen met 2 kinderen en een hond.
That's all I got. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Misschien the persuit of happiness?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee niet pursuit of happiness, ik denk dat je The Road bedoelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad The Road.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alsjeblieft