Nee, het zijn alleen trailers die je kunt kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee imdb is bedoeld voor reviews en informatie en trailers van films.
En omdat films op internet kijken 'illegaal is' tenzij je ervoor betaald ofzoiets zou het raar zijn als er films op imdb bekeken zouden kunnen worden.
Maar er zijn genoeg websites waar je de nieuwste films en series kan bekijken
Weet niet of je opzoek bent naar zo een website maar ik post het toch maar:
1channel.ch is een hele goeie website die ik altijd gebruik voor streaming dus zonder download
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat kan niet.
hier is een site waar je wel films
kunt kijken & het is nog eens gratis.