Weet iemand hoe deze film heet?

Het is een film over een psychiator die valt in voor een collega. Hij krijgt een patient die bepaalde dingen voorspelt, hij neemt het eerst niet al te sirieus totdat die dingen echt uitkomen. Zijn vrouw (van de psychiator) is schilder en er is ook iets met die schilderijen. En op het eind is niks meer wat het lijkt.
Weet iemand hoe deze film heet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je geen namen van acteurs die in deze film spelen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet meer welke acteurs erin spelen, naar de patient had donker haar, en ik wil eigenlijk niet het eind verklappen maar ik wil weten hoe de film heet. Het is niet shelter. En op het einde zegt de patient dat er iets ergs gaat gebeuren. En dan volgt die psychiator hem, de patient gaat op een viaduct staan en de psychiator denkt dat hij eraf wil springen en dan komt er een ongeluk waarbij hij zijn vrouw ziet maar ze herkend hem niet. (is een toevallige voorbijganger die helpt bij het ongeluk. Dan komt hij er ook achter dat alle schilderijen weg zijn.
Dat is ongeveer het eind, het is een hele tijd geleden dat ik die film heb gezien, maar zou graag willen weten hoe die heet. Shelter lijkt me trouwens ook een hele leuke film.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ook! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die schilderijen zie je in de hele film en hebben een betekennis, dat zie je later in de film als alles anders lijkt. Bij dat viaduct waar hij geholpen word door zijn vrouw die hem niet herkend, en die schilderijen zijn dan weg. Omdat ze hem niet herkend en hun huis dus ook niet (meer) hun huis is met de schilderijen. Deze film ken ik ook is ook een hele mooie en ontroerend :P
Ik hoop dat we erachter gaan komen :P want is echt een mooie film (stom dat ik die titels steeds vergeet van goeie films)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dit 'm?
Ik wil het weten! Haahahhaa!

Het beste antwoord

Bedoel je misschien de film 'Stay' uit 2005? Met o.a. Ewan McGregor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa klopt dit is de film die ik bedoel :P Dank jullie wel!