als je een 3D film koop in de winkel, VB SAW 3D dan krijg je bij de film 1of 2 3D brillen er bij, nu is mijn vraag ?

als ik deze film koop moet ik dan een 3D tv hebben om deze of te kunnn spelen, of kan ik de film ook afspelen op een gewone dvd en tv en de film bekijken gelijk een normale film (zonder de 3D brillen) ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja hier heb je een 3D tv bij nodig, en bij de film zelf krijg je vaak geen 3d bril, deze moet je bij de televisie kopen.
als je een tv koopt krijg je vaak 2 3D brillen.
De brillen zijn ook een aardige investering als het ''active shutter'' brillen zijn, kosten zo'n 50 euro per stuk. Ook heb je die goedkope wegwerp brillen met groen en rood maar dan krijg je eerder last van je ogen. De shutter brillen hebben alleen effect als er een 3D effect te zien is in de film en dus minder belastend is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had vaak bij de videotheek 3D films gehuurd. Daarbij kreeg ik ook een paar van die wegeerpbrilletjes. Thuis had ik geen 3D tv of 3D dvdspeler. Je tv speelt de film wazig af, waardoor jij door die brilletje heen moet kijken om die film te zien. Ten minste; bij mij was het zo.