Ja zeker
Kuifje is een kinderfilm en bij zoiets word heus wel rekening gehouden met geweld.
Bloed komt er niet in voor
En als het ooit nog eens in een film zou voorkomen dat er iemand een bloedneus zou oplopen bij kuifje dat er dan niet erg op ingezoomt zou worden
Met geweld moet je het zelf voor je kind bepalen.
Tuurlijk komt er wel wat geweld voor, maar niet veel. Het kind zal daar heus niet bang van worden omdat zij dan word afgeleid door het verhaal

Veel plezier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, het is een kinderfilm en er wordt rekening mee gehouden dus ik denk het wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt met een gerust hart naar Kuifje. Er wordt (op een stripmanier) wel in gevochten,maar echt eng en bloederig is de film zeker niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bedoelt tintin denk ik dat het wel kan hij heeft wel ondertieteling in de bios