ik zoek de titel van een film,het gaat over een man die in de nacht altijd op een pompstation werkt in new york of l.a. zie meer info?

de man op de pomp is depressief en ziet geen hoop op een beter leven dasn hij ontmoet de duivel en die laat hem hem nog duistere en ziekere plekken van de stad zien.
alle donkere en bedorven plekken en mensen gaan ze langs.illegale clubs bordelen steegjes enz.
in 1 scene dwingt de duivel die er als een mans uitziet hoor,hem het spel russian roulet te spelen.
verder weet ik er niet veel meer van wel dat hij ongelofelijk veel in druk op mij heeft gemaakt
wie kan me helpen?

Toegevoegd na 2 minuten:
de man is na de reis helemaal genezen van zn depressie maar zal deze man niet kunnen vergeten wie was hij nou echt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat je de film "Shadow Hours" bedoeld.