hoe duur kost een kaartje bij de euroscoop in Tilburg voor "Twilight Saga Breaking Dawn part 1"?

ik heb het geprobeert te vinden op de site.

Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
anneliez
12 jaar geleden
zoek het telefoonnummer even op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeveel kost, hoe duur is :)

Het beste antwoord

Ik kom regelmatig bij deze bioscoop en weet dat een normaal kaartje 7,50 euro kost, en een kaartje voor een 3D-film 8,50. Voor senioren ligt de prijs nog wat lager.

Met je schoolpas, CJP-pas of biebpas kan je ook nog 1 euro tot 1,50 euro korting krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ligt eraan naar welke bioscoop je gaat! Ik denk zo tussen de 8 en 10 euro.