Wat houdt precies ladiesnight in bij Pathe en is het elke woensdag en wat is de prijs?

De info die ik heb is dat het pas in februari is, maar dus niet elke woensdag. En wat kost een ladies night?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
12.7K

Antwoorden (1)

Pathé Ladies Night is een speciale avond bij Pathé en alleen voor vrouwelijke filmliefhebbers. De Ladies Night vindt altijd op een woensdagavond plaats en er wordt altijd een voorpremière vertoond. Bovendien worden er diverse prijzen verloot en ontvang je een hapje, drankje en een goodiebag.

Kijk op de website www.pathe.nl/ladiesnight voor meer informatie over o.a. het programma en de tarieven.

Wat is Pathé Ladies Night de Luxe?

Tijdens de Pathé Ladies Night de Luxe vertonen we een voorpremière en worden jij en je vriendinnen extra in de watten gelegd. Zo word je ontvangen met prosecco en heerlijke hapjes en krijg je een luxe goodiebag. Daarnaast maak je kans op spectaculaire prijzen en de Golden Goodiebag! Kijk voor meer informatie en tickets op www.pathe.nl/ladiesnight.

Pathé Unlimited (Gold) abonnees betalen een toeslag voor de Pathé Ladies Night en de Pathé Ladies Night de Luxe. Tickets voor Pathé Unlimited (Gold) abonnees zijn alleen aan de kassa verkrijgbaar.

Kijk voor meer informatie over Ladies Night de Luxe op www.pathe.nl/ladiesnight

Toegevoegd na 1 minuut:
Er zijn verschillende soorten tickets en prijzen per Pathé bioscoop. Voor een overzicht van de tarieven kun je kijken op www.pathe.nl > Bioscopen > Klik op de gewenste bioscoop > Klik op Tarieven (in het gele vlak rechts van de pagina).