Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wordt de nieuwe Star Trek film een succes?

Niks verklappen!

Is het de moeite waard om te gaan kijken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
821

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb hem gezien en ik vond het absoluut de moeite waard. Je hoeft geen trekkie te zijn om hem leuk te vinden, maar voor de fans is er genoeg om te herkennen uit de oude serie. Goed acteerwerk, lekker veel actie, goeie special effects, goed verhaal....alleen her en der plotholes....sommige vrij kritiek....maar daar kan je overheen kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik denk het zeker.
Heb de trailer gezien en ziet er goed uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of het voor jou de moeite waard is ligt voor een groot deel aan je smaak.
De enige manier om daarachter te komen is zelf gaan kijken.

Ik durf wel zo maar te zeggen dat het een succes zal zijn, omdat iedereen nieuwsgierig is wat ze ervan gemaakt hebben en dus heeeeel veeeeeel mensen zullen gaan kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik denk het niet want het is allereerst totaal afwijkend van de star trek cyclus en daar komt bij dat de producenten net niet de professionaliteit er aan hebben gegeven die je terug ziet bij bijvoorbeeld films van Will Smith e.d. En niet geheel onbelangrijk geen top acteurs. Voor mij is duidelijk dat ze zich hebben gericht op een goede middle of the road movie voor een breed publiek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
meh, alleen de sex scene lijkt me leuk (nou ben ik geen pervert maar de rest van het verhaal boeit me echt geen hol).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh la la... Nu ga ik echt! :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, maar als het om seks gaat, gaan die Vulcans ineens helemaal los!
het is altijd een beetje gokken voor de filmstudios...

maar deze info is misschien wel handig: http://www.theonion.com/content/video/trekkies_bash_new_star_trek_film
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Altijd beetje afwachten. Genoeg fans dus het zal wel..
Voor mij in iedergeval geen succes ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding