welke film is het meest verdrietigst? of scene's daarvan?

Maak maar een top 10 ofzo.. of stuur een youtube link, ik heb zin om te huilen :')

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik hou zelf niet van huilfilms, daar ben ik een kerel voor. Toch moest zelfs ik bij the Green Mile een traantje wegpinken... Als je die nog niet gezien hebt: NU kijken.

Ik vond het einde van de film Titanic,verdrietig.

Titanic, als ik de meisjes uit m'n klas moet geloven.... Maar die vinden Narnia al verdrietig als de heks wordt opgegeten door de leeuw ;)

Vroeger was Old Yeller een tranentrekker... Weet niet of daar tegenwoordig een overtreffer voor is.

One flew over the cuckoo's nest

Ps i love you is wel een tranen trekker, maar meer op een mooie manier, en in de bioscoop draait My sisters keeper, volgens mijn vriendin kun je het daar onmogelijk drooghouden!

De proloog van "antichrist" heeft mij dagenlang down gemaakt. Lars von Trier productje... Ouders hebben sex terwijl vindingrijke zoontje, jaar of 3, een open raam vind, stoeltje aanschuift en vervolgens van 3 hoog naar beneden valt. In slow motion en erg realistisch verfilmd. Geen bloedspetters of zo maar gewoon echt deprimerend naar.

Ghost.... Met Patrick Swazy Steeds als ik die zie jank ik. Een echte tranentrekker

Het staat er verkeerd maar de never ending story sorry voor de spelfouten

the elephant man van david lynch als je het bij deze film nog droog kan houden.

Bronnen:
http://filmtotaal.nl/film.php?id=106

The Green Mile, heb ik ook menigeen op zien huilen. Dad (1989) is ook een echte tranentrekker.

Hotel Rwanda.

What dreams may come. Een man probeert zijn vrouw die zelfmoord gepleegd heeft nadat haar beide kinderen en haar echtgenoot verongelukten uit de hel te redden.

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=PLd6l71-nvk

Het ligt eraan waar jouw gevoeligheden liggen. Mijn tranen lopen bij Departures (imdb nr: 1069238). Ook Accuracy of Death (Imdb: 1067086) is best ontroerend

cramer vs cramer

denk op nummer 1 de film the champ, gaat over over boxer die tijdens een wedstrijd dood gaat. zijn zoontje is daarbij. echt een jank film

Scindlers list. Een film over dhr.Scindler die veel joden heeft gered tijdens de tweede wereldoorlog.Heel aangrijpend.

The color purple. Film uit de jaren 80 (1985 volgens mij) met Whoopi Goldberg en Oprah Winfrey.

Geen film, maar een serie! Het kleine huis op de prairie! Momenteel weer op TV, ik geloof bij SBS 6. Ik kan er niets aan doen, maar hou het vaak niet droog.

-Tearms of endearment. -Forrest Gump -Steel Magnolia's

Ik heb moeten huilen bij The Departures (2008) prachtige Japanse film Love Story (heel heel lang geleden!!) Bridges of Madison County Kramer vs Kramer Out of Africa The Burning Plain The Lakehouse The notebook

kijk hier maar is even. http://www.youtube.com/watch?v=c993NfprEC4&hl=nl&gl=NL&client=mv-google Huilze. . .

Er zijn genoeg films die tranentrekkende-scenes bevatten. Zo zag ik vroeger The Champ. De scene waarin de vader (onder de ogen van zijn kind) komt te overlijden. En wie kent niet die scene uit: Als je begrijpt wat ik bedoel. De scene waarin heer Bommel zegt 'Ik ben b-b-b-b-boos op je". Als klein jongetje moest ik ook slikken toen ik de film Bambi bekeek en die scene zag waarin jagers de moeder van een hertje doodschieten. Een andere tranentrekkende tekenfilm is Lion King. Andere tranentrekkers zijn Ghost (de scene "It's amazing, Molly. The love inside, you take it with you"). The Green Mile, P.S. i love you, Titanic (vooral de vrouwen hebben er moeite mee) en Philadelphia.

Bronnen:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/100865

Ik vind de scène in Airbud zielig, wanneer de jongen afscheid moet nemen van zijn hond en hem dan op een ander stuk land zet en de hond moet dwingen weg te gaan, omdat hij hem niet mag houden.

Behalve bij een aantal antwoorden die hier al staan, moest ik bij bijna elke aflevering wel huilen van Dawson's Creek toen het nog op tv te zien was (Het is dan wel geen film, maar wel erg tranentrekkend).

The Notebook NUMMER 1 !!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100