hoeveel krijgt een pornoster betaalt ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
7.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hangt van je kwaliteiten en afmetingen af
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan waar ze voor open staat...

Antwoorden (5)

Dollar of euro?

Ik zit op de 14.000
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
met die kop vn jou ? tering ..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het gaat niet om de kop, maar wat er onder hangt ;)
Ik ken iemand die de porno in gegaan is. Startsalaris vanaf honderd tot enkele honderden euro's per filmpje. Afhankelijk van wat je allemaal toestaat en doet.

Ga je verder in die wereld, dan kun je met een dag werken meer verdienen dan jij en ik in een maand doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Laats een "docu" over een pornoster, die vertelde dat ze zo'n 10k per film opnemen kreeg. Dat geld uiteraard alleen voor de toppers.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
te weinig als je ziet dat je je lichaam verkoopt, in de gezondheidszorg wordt je levensjaar vaak gewogen voor 80.000 euro, dus lijkt me een mooi uitgangspunt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De beroemde pornoster Jenna Jameson verdiende 80.000 dollar per film (ze is gestopt) en heeft daarnaast ook nog onder andere een zeer lucratieve website. Die is multimiljonair.