Is de film Nova Zembla die eind van de week in de bioscoop gaat draaien alleen in 3D of komt er ook een normale (2D) versie?

Ik ben geïnteresseerd in de film "Nova Zembla" die vanaf eind van de week in de bioscoop komt.
Ik weet dat die film in 3D is, maar ik vroeg me af of er ook een normale versie is. Ik kan het online niet vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Nova Zembla is tot december 2011 zowel in 2D als in 3D te zien in alle Bioscopen in Nederland.

Toegevoegd na 6 uur:
Het blijkt inderdaad om de trailer te gaan, ik ben nog maar eens op zoek gegaan, maar er staat nergens iets vermeld over 2D. Dus de plusjes ten spijt, het is geen goed antwoord blijkbaar. Wel vreemd trouwens, als het op Blu Ray wordt uitgebracht mag ik verwachten dat er ook een 2D versie is, niet iedereen beschikt over een 3D-TV.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn dank is groot, ik kon het niet vinden.
+11
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag er van uit gaan dat de meeste films in zowel 2D als 3D draaien, niet iedereen is gecharmeerd van 3D.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik heb verhalen gehoord van mensen die er heel misselijk van worden.
Mijn vader, die de film heel graag wil zien, draagt een bril en ziet het helemaal niet zitten om daar nog een bril over te dragen.
En mijn collega heeft onlangs voor het eerst een 3D film gezien en meldde dat het eigenlijk niets toevoegt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De website tree-on.com verwijst naar de trailer: "Vanaf eind september draait de trailer in de Nederlandse theaters. Dit is de officiele trailer van Nova Zembla en is tot december 2011 zowel in 2D als in 3D te zien in alle Bioscopen in Nederland" De film gaat vandaag in premiere.
Ik heb nog nergens kunnen vinden welke bioscopen de 3D- of de 2D-versie draaien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annejos heeft gelijk.
Het gaat puur om de trailer. Ik vrees dat de film alleen in 3D te bekijken is, ook op de website van de film zelf (http://www.novazembladefilm.nl) wordt eigenlijk alleen maar gesproken over 3D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tot december maar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je aanvulling.
Ik vrees inmiddels dat het alleen maar 3D is en ik vroeg me ook al af hoe ze het met DVD's en BlueRays gaan doen, want er zijn nog niet zo heel veel mensen die een 3D tv hebben gok ik zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is technisch geen probleem om van een 3D bioscoopfilm een 2D Blu-ray of DVD te drukken(of een 2D bioscoop versie van te maken). Ik verwacht dat er wel een 2D bioscoop versie komt, 3D hoef ik niet meer te zien, ik vind het een slappe gimmick en alleen maar irriterend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik heb twee keer een 3D-film gezien, in het Imax, maar ik vond het niet veel toevoegen, ik zie ook liever een 2D-film.

Andere antwoorden (1)

bij sommige bioscopen kunnen ze geen 3D films draaien dus daar zullen ze wel in 2D zijn