Ik ben op zoek naar een film versie van de Wizard of Oz, wie kan mij helpen?

Het is niet één van de versie die op Wiki vermeld staat, dus ik leg hem even uit: Het is een donkere versie, waarin het meisje aan het begin van de film naar een soort instelling moet vanwege slaap problemen geloof ik. Wanneer ze hier s'nachts met zeer slecht weer uit ontsnapt en in het water terecht komt word ze de volgende dag wakker aan een soort appel gaarde. Verder is het verhaal lijn vrijwel hetzelfde, behalve dat de Wizard een soort stenen figuur is die niet tegen eieren kan van een kip. Dit meisje draagt namelijk een kip mee, en geen hondje. Wie kan hier iets mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Is het misschien de film: "Return to Oz"?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is "Return to Oz" uit 1985.