hoe heet deze film?

Mn moeder en ik willen weten hoe een film heet. Het is een horror/thriller. Een vrouw heeft een enkelband omdat ze een misdrijf heeft gepleegd. Iets met haar exman ofzo. Er is een bloedvlek op de muur die ze elke keer over schilderd maar deze komt elke keer weer terug. Op het eind van de film komt ze in gevecht met de geest van haar overleden exman in de kelder. Deze vliegt ook in brand. Verder weet ik het niet precies.... Mam dacht dat het met sandra bullock was maar dit is niet zeker! alvast bedankt ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hallo Dadema,

Ik denk dat je 100 Feet met Famke Janssen bedoelt , http://www.moviemeter.nl/film/43184

Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ook bedankt van mij! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Da's toch minstens een plus waard.

Andere antwoorden (1)

Absoluut 100 feet.
Retegave film met onze eigen Famke Jansen.