Hoe speel je 3D films af op je PC?

Ik kan ze wel downloaden. Maar ook met bril zie ik geen effect? Heb je een speciaal programma nodig?
Bij 1 van de films die ik gedownload heb zie ik ook een dubbele beeld, links en rechts hetzelfde. Welk programma is daar dan voor nodig?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je hebt vooral een speciale tv of monitor nodig, zonder dat wordt het hem niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leg eens goed uit wat je huurt wat je hebt hoe je kijkt etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die heten anaglyph 3D en zijn zover ik weet nooit Blu-ray rips. SBS-3D en Full-HD 3D moet je sowieso laten liggen. Anaglyph 3d films ben ik nog niet tegengekomen. Het zijn dan altijd DVD films volgens mij. Dus 5GB downloads.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://binsearch.info/index.php?q=anaglyph&m=&max=25&adv_g=&adv_age=999&adv_sort=date&minsize=500&maxsize=&font=&postdate= Ok er zijn dus ook HD anaglyphs en Divxs Anaglyphs.
je hebt 3d brillen nodig zoals die van de Nvidia 3D kit en een 3d monitor. heb je een een rood-blauw beeld dan heb je een red-cyan brilletje nodig: deze kosten meestal 1 euro of minder