Vanavond komt er een film:

Maandag 19 Oktober
Ratatouille | ***** |
SBS 6
20:30
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
YES YES....echt een leuke. verheug me er al op :-)) +1

Andere antwoorden (8)

2012, op 13 november. Weet niet of je op TV of in de bioscoop bedoelt?

Toegevoegd na 3 minuten:
Oh en This Is It (over Michael Jackson) op 28 oktober.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Binnenkort in de bioscoop:
"Triangle" (thriller/horror)
Een gezelschap maakt een exclusieve boottocht door de mysterieuze Bermuda Driehoek. Dankzij behoorlijk noodweer wordt hun jacht onbruikbaar en weten ze over te stappen naar een oceaanstomer. De klok blijkt daar stil te staan en Jess (Melissa George) heeft het vermoeden er ooit al eens eerder op te hebben gevaren. Een onbekend fenomeen lijkt hen te bespieden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet wat je leuk vind. En ik weet ook niet of je een film op tv of in de bioscoop wil kijken.
Dus makkelijk antwoord geven gaat niet.
Kijk maar in mijn bronnen.
Bij de eerste kan je alle films die binnenkort op tv komen vinden.
Bij de tweede kan je alle films die binnenkort of nu al in de bioscoop draaien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er komt een film over Barack Obama... Hoe het erg veelbelovend begon, hoe het lang goed bleef en hoe het toch slecht moest aflopen... Maar die film is er nog niet... De titel ook nog niet...
Over 20 jaar hebben wij die wel allemaal gezien...

(en Binnenkort is maar een heel relatief begrip hoor)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paranormal activity!!

Een super enge film

Zie de grappige trailer op:
http://www.youtube.com/watch?v=F_UxLEqd074
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
binnenkort in premiere:
de vrouw van de tijdreiziger ( heeft goede recensies in het buitenland)
Komt een vrouw bij de dokter ( verfilming van Kluuns'boek)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Film 2012
11 november in de nederlandse bioscopen.
Zie ook link. . .

http://www.filmtotaal.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de film; komt een vrouw bij de dokter! net zo sterk wordt als het boek, ga ik er zeker heen!