Hoe heet deze film? (Comedy, zie beschrijving)

Een vrouw, liefdesspecialist, en een man, beetje een player.
De vrouw zegt op tv dat de andere vrouwen de man moeten mijden.
Ze heeft hem alleen nog nooit gezien. De vrouw zegt tegennhaar vriendin dat niemand op aarde geschikt voor haar is. Haar vriendin zegt dat ze maar een astronaut moet zoeken, als grapje.
Vervolgens ontmoet de man de vrouw in de wasserette.
Hij doet zich voor als een beetje een sullige astronaut. Naar eigen zeggen doet hij dit omdat hij haar zover probeert te krijgen dat ze geen seks meer met hem wil.
Ik wil graag weten hoe de film heet,
Ben het vergeten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt. Als je dat nou ff bij de antwoorden zet krijg je de prijs. ;)

Het beste antwoord

Down with love (Ontzettend leuke film, met een goede cast)