Het lied heet: "Douliou Douliou Saint-Tropez". Het origineel is van Jenny Rock, maar in de film wordt het gezonden door Geneviève Grad, die tevens een rol in de film speelt:

"Behalve acteren kon Grad ook zingen. Zo zong ze in de eerste Gendarme-film het lied "Douliou Douliou Saint-Tropez" (origineel van Jenny Rock) en in 1966 het lied "Les Garçons, les filles et l'amour". Beide nummers werden op single uitgebracht."

http://nl.wikipedia.org/wiki/Genevi%C3%A8ve_Grad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Geneviève Grad, die Cruchots dochter speelt, zingt in de film ook een liedje, Douliou douliou Saint Tropez (Douliou betekent niets, sommige mensen houden vol dat de tekst luidt: Do you do you Saint Tropez, wat volgens mij ook niet veel betekent). Het was een bestaand nummer,geschreven voor het Canadese zangeresje Jenny Rock. Dankzij de film werden beide versies een internationale hit.