Ik zoek een leuke film iets wat lijkt op bring it on fight to the finish of 8 mile, weten jullie wat?

ik zoek een leuke film met iets van bijv. bring it on fight to the finish of 8 mile, iets van arme (zwarte(sorry ik weet geen andere naam hiervoor)) mensen op een school ofzo. ik verveel me en ik hou wel van die films. kunnen jullie me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Notorious (2009),Take the Lead (2006),Hustle & Flow (2005),Les choristes (2004),The Soloist (2009),Nowhere Boy (2009),I'm Not There. (2007),The Runaways (2010),Stick It (2006),The Longest Yard (2005).Hopelijk zit er wat bij,Groet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Juice, Above the rim ,Boyz in the hood, menace 2 society, friday.