ik heb een film gedownload en ik wil hem op een cd voor mijn speler het is een avi file van dmt(xvid)je weet wel mijn vraag hoe zet ik hem op een cd?

het bestand heet:Cats & Dogs (2010) DVDR (xvid) NL Gesp DMT.avi

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Download convertxtodvd laatste versie net zoals je deze film hebt gedownload.Eenmaal gedownload en geinstalleerd convertxtodvd openen video bestand toevoegen,(kan ook meer dan 1 zijn),op omzetten klikken,een lege DVD+R in je DVD starion plaatsen en het proces afwachten tot je het bericht ontvangt bewerking met succes voltooid. SUCCES en veel kijkplezier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Gewoon branden als data-disk. Gebruik bv Nero.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dvd burn software downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op je computer staat vast en zeker het progamma windows dvd maker, of windows dvd branden ( is hetzelfde) heel makkelijk te gebruiken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaat er een beetje van afhangen hoe groot (in Mb) dat de film is.
Is die ongeveer een 700 mb (met afwijking van max.7 mb) dan past deze film wel op een cd'tje. Is deze groter dan 707mb laat ons maar zeggen dan moet u deze ofwel zelf converteren dat die kleiner wordt, of branden op 2 cd's ofwel branden op een dvd.
Normaal gesproken hoeft u enkel het bestand als data te branden op cd of dvd en speelt u dvd speler deze wel af (toch als die xvid/divx ondersteunt).
Moest ie de film niet afspelen ligt dit wsl aan de h264 codec (die tegenwoordig veel meer gebruikt wordt maar niet ondersteunt wordt door de meeste dvd-speler).
Download dan freemake-video-converter welke u terug vind als toegevoegde bron en converteer de film zelf naar avi.
Daarna branden op cd/dvd en klaar is kees.
Het branden op cd kan u eventueel doen met cdBurnerXP, welke ik ook toevoeg als bron.
De 2 proggies zijn beiden freeware en werken mijn inziens zeer goed.

Veel succes en laat ons hopen dat het werkt :).
(moet zeker lukken hoor)