Hoe heet deze film?

Een poosje geleden gezien.
Het gaat over een vrouw die een trein net haalt of net mist. De film wordt dan in tweeën gedeeld: De vrouw haalt de trein en de vrouw mist hem. Als ze hem mist komt ze thuis en betrapt ze haar man, als ze hem haalt betrapt ze hem niet en blijft die man vreemd gaan, die vrouw had rood haar. Verder weet ik het niet meer.
Kent iemand deze film?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Sliding doors heeft de hoofdrolspeelster in het begin lang haar en laat ze het, in het scenario waarin ze hem betrapt, kort knippen. Het gaat trouwens om Gwyneth Paltrow
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij staat toch in de goede categorie? :p

Het beste antwoord

Sliding doors

Toegevoegd na 1 minuut:
Met rood haar weet ik niet trouwens, in deze film heeft ze volgens mij bruin en blond haar, dus misschien bedoel je een andere.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jaaa!! dit was hem, ze verft haar haar nadat haar vriendin beweert dat ze een nieuwe style nodig heeft! dank u wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht overigens dat ze in de ene verhaallijn blond haar had en in de andere bruin, rood kan ik me niet herinneren.
Leuke film inderdaad, binnenkort maar weer eens kijken :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja bruin/rood ik vergistte me een beetje, ik vind het zelf een beetje bruin/rood achtig lijken, maar in die andere verhaallijn verft ze inderdaad haar haar, overigens wel een goed idee want dat verduidelijkt alles wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank u, ik ben niet zo actief en vergat uw antwoord als beste te kiezen

Andere antwoorden (1)

Sliding doors met Gwyneth Paltrow