Wat zijn tokens?

In toy story 1 zegt Andy in the Pizza Planet: "Hey mom, can I have some tokens?" Wat bedoelt hij daarmee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat zijn een soort muntjes die je als betaalmiddel kunt gebruiken in bijv. een pretpark. Je koopt dan een aantal tokens voor een bepaald bedrag en die tokens gebruik je dan als betaalmiddel. Zo hoeft er niet voor alles apart met echt geld te worden betaald maar betaal je gewoon twee tokens voor dit en 1 token voor dat. Hm, beetje warrig uitgelegd misschien maar ik denk dat je het wel zult snappen.

Toegevoegd na 41 seconden:
Je kunt ze in het Nederland eventueel 'consumptiemuntjes' noemen.

Toegevoegd na 57 seconden:
'in het Nederlands'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

nog 1 - een muntje voor de botsauto's
Bronnen: