Kan iemand for richer or poorer vinden op dvd?

kom ik er net achter hoe deze film heet dankzij de mensen van gv.
kan ik helemaal nergens die dvd bestellen.
of zoek ik niet goed. helupp

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie m staan op ebay (als t een film is met tim allen) maar de dvd komt uit engeland, dus niet nederlands ondertiteld. Verder kan ik (nog) niets vinden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb hem ooit gewoon gehuurd bij de videotheek, daar zal hij toch ook zeker nog wel verkrijgbaar zijn op DVD?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom? In vredesnaam?

Het beste antwoord

bij Bol.com echt zelf s afgeprijsd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou ja ik heb de mensen zelf aan de lijbn gehad van bol.com en hij was er niet.
ze rade mij aan 2 dagen later nog eens te kijken en daar is hij dan. het zal mij benieuwen of het goed is. ik heb hem besteld met een levertijd van 5-1- dagen.
thankx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik wacht nog op levering. maar alles lijkt erop dat het de film is.. bedankt ik en bol.com konden hem samen zoekend op bol.com niet vinden.

Andere antwoorden (2)

Via bijv. Amazon.com bestellen is een optie

De film downloaden zal vast ook wel niet zo moeilijk zijn (natuurlijk niet uploaden want dat zou illegaal zijn) ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jep, zoals ik net bij de reacties op je vorige vraag neerzette:
op amazon hebben ze m wel.. maar geen nl subs dan natuurlijk, das wel weer jammer..
http://www.amazon.com/s/?url=search-alias%3Daps&field-keywords=078323080X|%200783226896|%200783225598|%200783227051|%200783227531|%20B00004RX2G|%20B000001533&tag=imdb-adbox